Dressyr.....

Idag red jag dressyrträning och jag fick ont i magen efter ett tag och va nära på att säga till att jag inte orkade va med men det gjorde jag inte! Jag red med gummisnodd och copiad var fin även i galoppen då han brukar ta upp huvudet. Vi red mycket volter och över några bommar på marken. Copiad tog i bland bommarna som små mini-hinder och tog ett litet skutt över men han var duktig ändå , han var lite trött i slutet och det var jag med. Jag höll på att somna i bilen. Sen glömde jag min telefon i stallet.. Så jag fick låna en annan av pappa som jobbar med en musiktjänst som heter kiwi: https://ilikekiwi.com/
Den är som spotify fast med musikvideor oxå! Han jobbar oxå med mobiler och har typ 10st i ett skåp och alla är touch telefoner! Så jag fick låna hans iphone4 istället för min iphone3gs. Bättre faktiskt!
Copiad var jäääääättesvettig efteråt. Imorn ska mina lillasyrror wanda och meja rida på copiad så jag kanske skriver imorn!


gammal bild :)



Kommentarer
Postat av: Marcus

Snäll pappa :) Den tjänsten är grymt bra ;)

2011-10-03 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0