Red inte idag

Idag var jag inte i stallet för mina lillasyrror red. Imorn ska jag rida slingan och sen på volten. Jag är jättetaggad till sollentuna och KM men jag är fortfarande ensam B-ponny.... Men på sollentuna ska jag rida snävt och satsa i LC och ta det lugnt och vara felfri i LB. På KM satsar jag kanske i LB också men tror att jag bara rider snävt i LC. Ett tips från mig är att om du tävlar två klasser så rid snävt och satsa i den första (fast inte om det är clear round) och rid lugnt i den andra! Och för att bli placerad i LC så måste du rida snävt i omhoppningen annars blir man inte placerad. Jag blev placerad på roo för att det var första gången jag prövade att rida  snävt och det funkade ju! I LB är det inte lika många felfria så då kan man ta det lugnt!

/Wilda


jag ♥ den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0