Hemma snart

Idag var det ju tävling på rimbo och coppe var duktig! Snart är vi i stallet och just nu sitter vi i bilen med coppe där bak! I LC så fick jag 4 fel i omhoppningen för att jag red för snäv sväng men i grunden så höll han på att smita iväg men jag red och så hoppade han ! I lagklassen fick jag 4 fel också och vi kom inte till omhoppningen. Jag fick 4 fel för att jan stannade på hinder 3 som var en blå oxer som han inte ville hoppa. Det var samma oxer som han höll på att smita förbi i LC. Det här var den första tävlingen som det var en mur med i men den va inte ett dugg läskig! Han var duktig iallafall och jag är nöjd och det är det viktigaste!

/Wilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0