Svar :)


Kommentar
Tid
Anonym om Lite bilder...:
måste man vara i stallet varje dag?:)
IP: 217.211.176.52
21 November, 16:32
Anonym om Lite bilder...:
hej hej här är lite frågor .. : 
1. Tar de mycke tid att ha egen häst?
2. Hur gammal var du när du fick din första häst?
3. Hur länge hade du ridit när du fick din första häst?
4. Är de kul att ha egen häst?
/ Rebecka =)
IP: 217.211.176.52
Svar:
Anonym 1 (Vet inte om det är samma som den andra anonym :) : Ja! Man måste inte rida varje dag men man måste mocka varje dag om ingen annan kan göra det åt en :) Om man har hästen i ett stall där man måste mata sin egen häst så måste man oxå vara där varje dag om ingen annan kan göra det :)

Anonym 2:
1: Ja, Det tar rätt mycket tid men det är väldigt kul :)
2: Jag var 9 år när jag hade  min första ponny på prov. När jag var 10 fick jag min första häst som vi ägde på riktigt.
3: Jag hade ridit på ridskola i 5 år men jag hade varit i stall sen jag var bäbis :)
4: Det är jätteroligt!! Om man gillar häststar mycket så tycker man det är kul men det kan vara lite jobbigt ibland :)

/Wilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0