Svar!

KommentarTid Josefin Carlstrom Stjernmo om Igår.:
Nämen hej! 
Är det inte min söta gamla ponny ;)
Fortfarande super söt! 
Om du undrar vem jag är, så ägde jag & min syster Mathilda Copiad innan du köpte han :) Hoppas han mår bra!
Och du får gärna lägga ut fler bilder på han! skulle vara kul att se :)♥
IP: 84.23.141.8613 November, 21:08 Emma om Igår.:
ser ut sim en go ponny! Du vill inte va med och få chansen att visa din favoritbild för våra 15o läsare? skicka in din favoritbild till [email protected] ! TAck för länken sötis!
IP: 80.217.27.10811 November, 16:35

Kommentar
Tid
Mathilda om har inte så mycket att skriva:
Nämen!!! Min lilla pluppis juuu! :D Mig ni köpte han av :-) Fortfarande lika söt är han! Hoppas han mår bra :-D
IP: 84.23.141.86





SVAR:
Josefin: Jo , det är det !
Han mår jättebra! Jag kan lägga upp lite fler bilder! :)

Emma: Varsegod :) Han är en väldigt go ponny!

Mathilda: Han mår jättebra! Han är verkligen gullig!

/Wilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0