Nej

ingenting är bra... Dressyr lektionen gick jättedåligt. Coppe var lite seg och han gick typ för sig själv och var inte ett dugg koncentrerad. Jag var inte heller så koncentrerad och det blev inte bättre när min ridlärare sa att coppe inte gick rent. Han är liiiiite halt på ett bakben. Jag ska alltså bara  skritta honom i helgen. Såg nu att det var en hopptävling i helgen men den ska jag inte vara med på eftersom det bara var typ LB lokal och resten regional. Jag har ju inte licens för regional ännu. Det ska jag få nästa år! Imorgon ska jag alltså skritta Coppe barbacka.

/Wilda


Foto: Isabelle Broberg (isabellebroberg.blogg.se)
Bild från KM 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0