Några frågor

jag har lite tråkigt...

1. På vilken klubb började du rida?: Hagbylunds ridklubb
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Svårt att säga.. Copiad har lärt mig allt inom tävling och att hoppa men trixi har lärt mig att sitta kvar i sadeln!
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: höst 2010
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Copiad :)
Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: vet inte....
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Copiad. Kom 2a i en klubbdressyr!
3. Vad är det svåraste program du ridit?: LC 1 inte så svårt men...
4. Vad tävlar du för klasser?: Tävlar inte dressyr så ofta men om jag gör det så är det väl LC 1
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: 2a i en klubb dressyr förra året :)

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta hindret med, vilken höjd?: Copiad, 105 cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Copiad 95 cm
3. Vad tävlar du för klasser?: LB 
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: 5a, 4a, 2a,1a, 2a, massa clear round rosetter :)

5. Klubb föredra du att tävla hos?: Hemma , roo gård , täby ryttarcenter :)

Häst:

1. Vem är den hetaset hästen du har ridit ? : Copiad! Fast han är ju lätt att stanna..

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Danny kan bli sjukt stark ibland!
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Mini grisen heter den! 79 cm hög!
4. Vem är den största hästen du ridit?: Vet inte men jag har inte ridit på så stora hästar.. har mest ridit shettisar och b-ponnysar.
5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: en shettis som heter Ior , vann en LD:1
6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Riktig tävling så var det min gamla låne ponny Temora
7. Vem är den häst du tog din första placering med?: Danny!
8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Copiad!
9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Copiad

Fet text- Mitt val
Antingen eller:

häst- Ponny -
Dressyr - Hoppning
utomhus tävling – Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida 
Vitt schabrak - personlig färg
Ridstövlar
– Chaps
Spilta - Box
Spån – halm
Räcke – Oxer
kompisar i hagen - Ensam - just nu ensam eftersom Coppe har blivit sparkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0