Idag

Idag skrittade jag ut barbacka och coppe var som vanligt pigg och glad. När jag red hemmåt så hörde jag att någon jagade i skogen brevid där jag red (Dom var en bit bort). Då blev jag jätterädd och tänkte att dom kanske skulle tro att Coppe var en Älg. Men han hade ett reflex täcke på sig så jag tror inte att dom trodde det. Min kamera var DÖD så jag har inga bilder... den verkar inte gå att ladda heller... Men jag kan fota med pappas kamera nån dag :) Imorgon rider inte jag men jag kanske skriver något ändå !

/Wilda

En bild som jag tog på Danny igår. Jag har tagit den i instagram!
På instagram heter jag wildanystrom
Danny mår faktiskt lite bättre nu!! Han ska få vila ännu längre!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Är Danny halt? :(



Hur många år var din lilla syster när hon fick sin första häst?:) & hur länge hade hon ridit då?? Din blogg är asbra!! :D

2011-11-23 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0