Idag

Idag borstade jag på Coppe medans mamma mockade. Sen gick mamma promenad med Coppe och jag började Julpynta Dannys och Coppes boxar. Får se om knäckebröden sitter kvar imorn ! Men dom sitter rätt högt så det borde dom göra. Idag fick Coppe nytt bandage igen och nu har han ett blått ben! Jag var inte med när mamma lindade om det så jag såg inte hur såret såg ut men mamma sa att det var lite kladdigt.
Idag var vi också på apoteket i Centrum och köpte , sårtvätt, gasbindor, bommul på rulle och en kompress tror jag att det hette.. Idag hade jag också studiedag från skolan !!

Coppes julpynt , han har även 3 julkulor på dörren .
Lille Danny panny poff.
Blått ben ;)
Han såg så himla söt ut på den bilden ♥ Han ser nästan ut som en nallebjörn!
Danny som älskar att bli fotad.. Han tror att man kan äta mobiltelefoner...
Idag höll han på att äta upp en julgranskula, glitter och mig....
Han är lite rolig han ♥
Förlåt för dåliga mobil  bilder men kameran är ju somsagt fortfarande DÖD...
/Wilda

Kommentarer
Postat av: frida - lurboryttarna

Riktigt söt ponny! :)

2011-11-28 @ 21:42:19
URL: http://lurboryttarnas.blogg.se/
Postat av: Olivia

SV: Tack så hemskt mkt! Nej, det är inte mina naglar på bilden. Bilder jag har tagit har mitt domän över!



KRAM

2011-11-29 @ 16:55:46
URL: http://olivias.blogpglatsen.se
Postat av: Kina

Hej!

Var står dina hästar någonstans?? Kan det möjligtvis vara på skånsta?? : )

2012-04-15 @ 22:59:49
URL: http://cien.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0