...

Varför finns rubriker egentligen?

Idag är det en tävling i Working Equitation som jag har varit på en liten kurs om. Men inte med Copiad utom med en häst som heter Munsboro Trigger som inte jag äger. Han är väldigt gullig men han har lite svårt för att rygga och det är rygga med i tävlingen så jag kanske hoppar över det.. Idag ska jag Coppe och det blir nog ganska sent..Vi kanske släpper honom lös i ridhuset om vi kommer för sent..Hos coppe ska jag smörja , packa , rida och rengöra coppe så att han blir snygg! I onsdags var vi på hööks och det här köpte vi:
glansspray 129 kr
Hästgodis fast med äppelsmak  17 kr .

/Wilda



Kommentarer
Postat av: Josefine

Neej! Inte sälja sötnosen! :(. Ja , ska försöka ladda upp bilderna nu

2011-11-04 @ 10:19:31
URL: http://jossefinelife.blogg.se/
Postat av: wilma

ja kul! då syns vi på tävlingen

2011-11-04 @ 12:11:27
URL: http://milmalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0