Copiad

♥Copiad har verkligen ett hjärta av GULD! Han är så himla mysig, snäll och lägger ALDRIG öronen bakåt åt människor!! Han är pigg , glad och det är bara att lätta på tygeln så ökar han farten! Han är inte rädd för så mycket. Man kan göra det mesta på honom! Ibland är han på myshumör och står där och man kan pussa och göra vad man vill med honom! Han är världens bästa ponny och världens finaste ponny! Han är så snygg! Han hoppar jättefint och är verkligen gullig!! JAG ÄLSKAR DIG COPIAD ♥

♥♥


VÄRLDENS BÄSTA PONNY! säg inget annat!

/WILDA

Kommentarer
Postat av: Mathilda Carlström Stjernmo

Åh man blir tårögd när man läser detta :-)

Jag kommer och hälsar på någon dag, med mamma och min syster. Vi hör väl av oss under månaden kanske, vet inte riktigt när men jag längtar efter att få träffa lille pluppen! Saknar han så otroligt mycket! Han är en riktig ponny han! Kram

2011-11-15 @ 15:46:32
URL: http://www.nattstad.se/mathildabagheera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0