Bilder på Copiad!

Här kommer lite bilder från den tiden som jag har haft copiad!


Bild från senaste tävlingen då jag kom 2a i LC !


en gammal bild !

image description
Bild från tävlingen i Rimbo!


Coppe!


LB i Sollentuna!


KM :)

image description
Jag och coppe när han hade blivit rakad!


Prisutdelning på Roo när jag kom 4a i LC!





Pay and jump!


Terräng läger på runsten 2011!



I täby :)


Från i våras! När jag kom 5a i LC!

Hopptävling LC!
Påskhoppningen! Coppe var en rosa Barbiehäst!




På roo!


Sundby ! Clear round!!

/Wilda!

Kommentarer
Postat av: lina borgqvist

åh världens bästa ponny! Fick tävla honom ett tag när mathilda ägde honom. Kom aldrig hem utan minst en placering från tävlingar. Du har tur som har den underbara ponnyn! :)

2011-11-14 @ 19:00:43
Postat av: Lina

Hejsan! Jag har fotat endel på några lokaltävlingar på Roo, och tror allt att jag fotade dig och din ponny?! :D om du skulle vilja ha några bilder är det bara att kontakta mig på bloggen!

kram

2011-11-16 @ 18:45:21
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0